Co jeśli nie ma odpowiedzi na maila?

Bo my potrafimy swobodnie rozmawiać.

W ramach asysty językowej jesteśmy odpowiedzialni za zapewnienie dobrej komunikacji w już istniejących kontaktach między naszym klientem a jego partnerami na rynku niemieckim.

Jeden z nich, zajmujący się renowacją flag oraz naprawą masztów w centrach handlowych na terenie Niemiec, zwrócił się do nas, ponieważ poszukiwał osoby do komunikacji w języku niemieckim. W ramach nawiązanej współpracy zaczęliśmy planować w jego imieniu usługi serwisowe w odstępach co 8 tygodni w dużych sieciach sklepów na terenie Niemiec. Do naszych zadań należało między innymi przygotowanie tras z uwzględnieniem życzeń klientów. Pojawił się jednak problem. Menadżerowie oddziałów są czasem nieuchwytni i nie zawsze odpowiadają na maile, a potrzebujemy ich potwierdzeń. Ale i na to mamy swoje sposoby! Bez najmniejszych kłopotów, z uśmiechem na twarzy, ale i z uporem wykonujemy telefony – na przykład z samego rana w poniedziałek. Taka rozmowa może umilić komuś dzień, a naszemu klientowi pomóc osiągnąć swój cel. Dzięki naszej konsekwencji i swobodnemu porozumiewaniu się w języku niemieckim nasz klient wie, że każdej chwili jesteśmy gotowi na rozmowy. Nawet te najtrudniejsze.

NIUANS. Bo każdy moment się liczy.

Udostępnij: