Od zera do medialnego bohatera

Wejście na rynek niemiecki w branży rolniczej.

Nasz klient z Polski, oferujący preparaty dla bydła hodowlanego, postanowił zaproponować swoje produkty rolnikom w Niemczech. Niestety w Niemczech nie posiadał żadnego punktu zaczepienia, a tamtejszy rynek znał tylko z publikacji internetowych. By przeprowadzić choćby wstępną analizę popytu, należało m.in. dotrzeć do hodowców oraz branżowych ekspertów z Niemiec, niestety klient nie dysponował żadnymi kontaktami.

My również nie dysponowaliśmy kontaktami w branży rolniczej. Do tamtej chwili. Dzięki budowanym przez wiele lat relacjom z niemieckimi przedsiębiorcami szybko zostaliśmy przedstawieni kilku hodowcom i hodowczyniom bydła, a później kolejnym. Dzięki temu mogliśmy przeprowadzić analizę, która wykazała ogromny potencjał biznesowy dla produktów naszego klienta. W związku z tym rozpoczęliśmy poszukiwania partnerów, którzy byliby w stanie pomóc naszemu klientowi w zbudowaniu marki i promocji jego produktów na rynku, który wymaga jednak specjalistycznej wiedzy. Okazało się, że jeden z naszych niemieckich partnerów może połączyć nas z podcasterem i influencerem popularyzującym wśród rolników w Niemczech zdrowe i ekologiczne rozwiązania, co zgadzało się z profilem działalności naszego klienta. Opracowaliśmy odpowiednie materiały promocyjne, klient przygotował próbki do testów i… udało się! Podcast na temat produktów naszego klienta ukaże się jeszcze tego lata! A pierwsze zamówienia po testach już czekają na wysyłkę!

NIUANS. Bo każdy kontakt się liczy.

Udostępnij: